уторак, 15. септембар 2015.

Instagram post # 02






Zdravo drage moje,

Nisam objavila post odavno, kako zbog odlaska na letovanje, tako i zbog obaveza.Medjutim, od sada će postovi na blogu biti redovni.Dosta vremena provodim na instagramu i mogu vam reći da je to moja omiljena aplikacija.Želela sam da podelim sa vama omiljene slike koje sam objavila u poslednje vreme.




                                                 Lagan i ukusan doručak...

                                 
                                   
                                 

                                   Idealna boja žutog laka, nošen veoma često ovog leta.




                                   Odlazak na vašar podrazumeva udoban autfit...



                                    Eskimko od jagode sa dodatkom malina i keksa.Njam :)




                                Tigrice su me inspirisale na ovaj letnji manikir.I lepo poziraju na slici :)





                                       Šoping je uvek dobra ideja ;) Mini haul pred odlazak na more.



                                          Očarala me boja ovog laka za nokte...




Idealni uslovi za čitanje knjige.Izležavanje, sunce, more..



Moja kuma u ulozi fotografa..Ne ide joj loše :)


Skoro je ponoć a sestra i ja pijuckamo domaće vino..



Bundeva iz mamine bašte.Jesen je skoro stigla..


Nadam se da vam se dopada ovaj post.Ukoliko imate instagram, zapratite me na jelenin_kutak
 Poljubac <3


Нема коментара:

Постави коментар