понедељак, 20. април 2015.

Golden Rose beauty blender sponge

Ćao drage dame,


Danas pišem recenziju Golden Rose beauty blendera za nanošenje pudera i korektora.Kada sam ga ugledala u jednoj parfimeriji, morala sam da ga kupim.Nisam ni znala da i Golden Rose ima svoju verziju beauty blendera.




Najpre da napomenem da je ovo prvi beauty blender koji koristim, videla sam kako izgledaju drugi, čitala sam razne recenzije, ali do sad ih nisam koristila.




Pronašla sam na internetu kako se koristi (mokar ili suv) jer ne piše na uputstvu, što je u startu jedan minus.Može da se koristi na oba načina, pa sam ga ja najpre pokvasila i tako isprobala.
Ne znam zašto, ali bila sam razočarana, trebalo mi je više proizvoda da bih dobila odgovarajuću prekrivenost, sundjer nije omekšao iako je pokvašen, niti je postao veći.Delovalo mi je kao da je previše tvrd za nanošenje pudera.I tako sam još par puta nanela puder sa pokvašenim sundjerom i bila sam malo zadovoljnija kako sam ga više koristila, jer je bitno lagano tapkati proizvod.Ali ipak ne i oduševljena.

Na slici deluje da je manji kad se pokvasi, ali nije, isti je i pokvašen i suv.
Zatim sam zbog recenzije odličila da ga koristim kada nije pokvašen, iako sam mislila da mi tek tad neće odgovarati.Ali za divno čudo, ovako mi je više odgovarao.Nije mi trebalo više pudera da bih dobila odgovarajuću prekrivenost.Jako bitna stavka je što uz pomoć ovog blendera možete nadogradjivati proizvod, a da to i dalje izgleda prirodno i da ne ostaje višak na koži.Gornji deo sundjera je tanji i mekši od donjeg dela, odlično blenda korektor i dospeva u sve uglove i nepristupačne delove oko očiju i nosa.Jako lako se pere, relativno brzo suši.

Možda će nekome više odgovarati kada se pokvasi, ali meni ovako odgovara i svakodnevno ga koristim.Cena mu je 300 dinara, ja sam ga kupila u Beogradu u jednoj maloj parfimeriji u Žarkovu.Opet da napomenem, ne znam da li je bolji od Ebelinovog, Aurinog, Calinog ili je lošiji od njih jer ih nisam koristila( ali planiram).U svakom slučaju, mislim da je solidan i da može lepo poslužiti.

Нема коментара:

Постави коментар