четвртак, 9. април 2015.

Dove roll on i Garnier neo krema


Zdravoo, zdravo,


Pre nego što praznici počnu, odlučila sam da napišem recenziju.Ne znam da li neka devojka uopšte može zamisliti život bez dezodoransa.Kada nas čeka ceo dan ispunjen obavezama, potrebna nam je dobra zaštita od znojenja i osećaj svežine.To nam ne mogu pružiti svi proizvodi, čak i kada je naznačeno da pružaju višečasovnu zaštitu.Dva proizvoda koja sam ja koristila proteklih meseci su Dove i Garnier neo dezodoransi.


Krećemo od Dove roll on dezodoransa.U bočici ima 50 ml.Pakovanje je malo, kompaktno i lagano, odlično za putovanja i  za torbu koju svakodnevno nosite sa sobom.Miris je svež i intenzivan tokom čitavog dana,Na pakovanju piše da ima 48h zaštite plus vitamin E.
Ja za ovaj proizvod imam samo reči hvale.Ne ostavlja tragove po koži i odeći jer se brzo osuši nakon aplikacije.Kada ga stavim nakon sveže obrijanog pazuha, ne stvara crvenilo i iritacije.Naprotiv, koža je mekana i nežna.Košta od 250 do 350 dinara, u zavisnosti od prodajnog objekta.Mislim da se zaista isplati s obzirom da vam jedna bočica može trajati i 2-3 meseca.Samo da napomenem da ga ja nisam nosila 48h i samim tim ne mogu da vam kažem da li pruža toliko dugotrajnu zaštitu.


Prelazimo na Garnier neo dezodorans u vidu kreme.Pakovanje ima 40 ml i veoma zanimljiv aplikator.Piše da pruža 48h zaštite.Ja sam se odlučila za ovaj koji nema miris.Takodje je mali i idealan za torbu i putovanja kao i Dove.Lako se nanosi, ima lepu teksturu, koža ga brzo upije.Ne ostavlja tragove ni na odeći ni na koži.Medjutim, meni nije pružio ni par sati zaštite od znojenja.Nakon par sati od aplikacije, koža je počela da me svrbi i pecka i počela sam da se znojim.Očekivala sam mnogo više od ovog proizvoda i moram priznati da mi se nije dopao.Iako ima preslatko pakovanje i ideja je dobra, nije uradio svoj posao, bar što se tiče mene.Platila sam ga 300 dinara.Potrošila sam pola pakovanja i dala sam mu mnogo šansi ali ne vredi.


Kakva su vaša iskustva sa ovim proizvodima?
Ukoliko želite, pratite me na instagramu @jelenin_kutak

Нема коментара:

Постави коментар