понедељак, 9. фебруар 2015.

Romantična pletenica


Ćao,

Danas pravimo prelepu frizuru idealnu za  Dan zaljubljenih.Sve što će vam trebati je gumica za kosu i lak, da bi frizura duže trajala.
Prvi korak je da celu kosu prebacite na jednu stranu, tj. na stranu na kojoj će biti pletenica.Zatim uzmite jedan deo kose, kao na slici i podelite ga na tri dela.




Počnite da pletete običnu pletenicu, trudeći se da je lepo zategnete.


Zatim uzimajte po malo kose sa strane i stavljajte je u ta tri pramena, kao da pletete riblju kost.Samo se opustite ako ste početnici, ne mora da izgleda savršeno, bitno je da sva kosa bude u pletenici.


Sledeći korak je jednostavan.Samo završite pletenicu do kraja, ovaj deo kao običnu pletenicu.


Vežite je lagano, nemojte stezati previše, zato što ćemo ovu pletenicu napraviti većom, lepšom i malo neurednijom.


Povlačite kosu po malo duž cele pletenice, ali pazite da ne povučete previše kose.Videćete kako pletenica postaje lepša.Na kraju je poprskajte lakom za kosu.


Ovo je finalni izgled, meni se jako dopada, trebalo mi je manje od pet minuta da je napravim.Ova frizura je idealna za mnoge prilike, za školu, za dane kada je kosa neukrotiva, kada vam brzo treba rešenje za prljavu kosu, ali po meni, idealna je i za romantične prilike, zato sam joj i dala takvo ime.
Iskrena da budem, preko fotografija je pomalo teško objasniti postupak, ali nadam se da sam uspela.Javite ako ste uspele da je napravite, puno pozdrava. <3

Нема коментара:

Постави коментар