субота, 24. јануар 2015.

Višestruka primena bebi pudera

  Pozdrav,

Želela sam da vam napišem za koje namene koristim bebi puder.Ovo je jedan zaista divan proizvod o kojem imam samo reči hvale.
Znate da mu je osnovna primena zaštita osetljive bebine kože od ojeda.Ja ga koristim da bih izbegla iritacije od brijanja i moram priznati da zaista sprečava da koža bude iritirana.


Sigurno se svakoj ženi dogodi da nema vremena da opere kosu, a mora negde da ide.Mene lično jako nervira prljava kosa i trudim se da mi uvek bude čista i sveža, ali naravno da nekada ne stignem da je operem i moram da smislim neko rešenje.U mom slučaju, to je bebi puder.Napuderisem kosu pri korenu, ne puno, dovoljna je mala količina da bi uradio svoj posao.Zatim dobro utrljam prstima i onda na kraju dobro raščešljam kosu.Morate malo duže češljati kosu da ne ostanu beli tragovi.Nakon toga, kosa izgleda čisto jer puder upije masnoću.

Sledeća primena je stavljanje pudera u obuću.Ja ga koristim za patike i baletanke najčešće, jer mi se stopala u ovoj obući nekad oznoje.Samo napuderišite uložak obuće i ostavite da prenoći.Ujutru prospite višak pudera.Obuća će vam verujte uvek biti sveža i mirišljava.Ja u baletanke svakodnevno stavljam jer ih nosim na bosu nogu.

Ko ima psa sigurno zna da ponekad nije vreme za kupanje, a pas se već isprljao ili malo jače miriše.Dok nisam kupila šampon za suvo pranje, jednom nedeljno ili ređe, puderisala sam kucu i onda je dobro iščetkavala.Imalo je efekta, miris je bio ublažen, a kuca čistija.To mi je preporučila jedna devojka koja radi u veterinarskoj ambulanti.

Mislim da je u mom slučaju ovo zaista višenamenski proizvod.Godinama ga koristim, jedna bočica može dugo da traje, jeftin je i definitivno neophodan.

Нема коментара:

Постави коментар