четвртак, 4. август 2016.

Favoriti jula 2016

Pozdrav drage moje.Nije me bilo neko vreme jer mi obaveze nisu dozvolile da se posvetim blogu.
Za danas sam izdvojila par favorita za prethodni mesec.




Ovaj proizvod sam kupila pre dva meseca i nisam ga tako često koristila jer najčešće koristim Fa stik i on mi odgovara.Iako ne kupujem klasične dezodoranse, ovaj u spreju mi se učinio kao dobar.U pitanju je Balea Med deo sprej koji je bez dodataka aluminijumovih soli i namenjen je osetljivoj koži.Iako piše da pruža dugotrajnu 48h zaštitu, ne bih se složila sa tim jer ta zaštita traje svega nekoliko sati.Nežan je prema koži i lepog mirisa.Dobro mi posluži u kućnoj varijanti nakon tuširanja, kada mi je neophodna minimalna zaštita od znojenja.Takodje, ne iritira pazuh već je nežan prema toj regiji, što mi takodje odgovara.Cena oko 300 dinara u DM-u.




Sledeći proizvod koji sam probala i koristila u julu  je Lilly-jev fiksator za šminku.Na par mesta sam pročitala pohvale o njemu i odlučila sam da ga probam.Dopao mi se.Ne koristim ga svakodnevno ali kad god mi zatreba da šminka duže stoji, pomaže mi u tome.Cena je oko 400 dinara.




Avon Clearskin maska mi se baš dopada.Odlično čisti pore.Pisala sam recenziju koju možete pročitati ovde.Cena oko 300 dinara.




Znate koliko volim Golden Rose Wow lakove za nokte.Jedne potrošim, druge kupim i tako u krug.Favorit nijansa koja je više jesenja ali sam je ja ipak nosila je 52.Cena je oko 90 dinara u Lilly-ju, ali ih možete potražiti i u nekim drugim parfimerijama.


Kako vam se dopadaju moji favoriti za jul? Da li ste probale neke od ovih proizvoda i koji su vaši favoriti?

Ljubim Vas, Jelena. :*

P.S.Uskoro recenzija Zeljković sapuna :)

Нема коментара:

Постави коментар