среда, 30. децембар 2015.

Novogodišnja frizura - pundja





Pozdrav drage moje.Za vas sam pripremila nešto novo u saradnji sa divnom Krsmanović Anom koja je uradila fotografije. :)

Dugo sam razmišljala šta bih vam mogla pripremiti za Novogodišnju noć i odlučila sam se za frizuru.Fotografisanje je proteklo u jako prijatnoj atmosferi.Trudile smo se da vam na što bolji način prikažemo korak po korak.Uživajte :)

Sve što će vam biti potrebno za ovu frizuru su ukosnice, gumica za kosu, lak za kosu i figaro.Ja sam umesto figara koristila peglu da bih uvila par pramenova, ali možete koristiti i vikler.Pramenove ne morate uvijati ako vam se više dopada da ostanu ispravljeni.


Korak 1.Prebacite kosu na jednu stranu po želji.Kosa ne mora da bude sveže oprana kao što nije slučaj ni sa mojom.


Korak 2.Odvojite par pramenova koji neće biti pokupljeni u pundju,  a ostatak kose očešljajte i pokupite u ruku.


Korak 3.Pokupljenu kosu vežite gumicom (običnom ili silikonskom).Bitno je da niski rep bude vezan sa jedne strane, a ne pozadi.


Korak 4.Odvojite tanji pramen kose i obmotajte ga oko gumice, a zatim pričvrstite ukosnicom.



Korak 5.Odvajajte pramen po pramen kose koji ćete obmotati oko prsta koliko puta može i onda ga prikačiti za kosu ukosnicom.U ovom postupku kupimo sve pramenove koje smo vezali u rep.Ne treba da bude uredno i precizno.


Evo kako bi otprilike vaša pundja trebala da izgleda nakon ovog koraka.



Korak 6. Pramenove koje ste na početku ostavile, sada uvijte figarom, peglom ili viklerom.Ukoliko ne želite da uvijete, možete ih ispraviti ili ostaviti kako vam se dopada.Frizuru pričvrstite lakom za kosu.


Evo kako to izgleda otpozadi.


Korak 7.Budite srećne, nasmejane i pozitivne.Tada ste najlepše. :)

Nadam se da vam se ova frizura dopala.Zahvaljujem se Ani na trudu i strpljenju, a u sledećoj godini očekujte još nešto od nas.Srećni praznici svima koji slave, da ih provedete u zdravlju, miru i slozi.<3




 Instagram:  ana_krsmanovic_photography   Facebook:  Krsmanovic Ana          

                   








4 коментара:

  1. Bas si lepo sve objasnila :) Karmin je divan,mnogo ti lepo stoji taman praznicno :) korak 7 mi si najvise dopada :D ljubim te :* :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno :)Hvala za karmin, bas je prraznicna boja <3 Korak 7 je najbitiniji :) <3 <3 <3

      Избриши
  2. Sviđa mi se predlog, baš je fina frizura. :)
    Super ideja i fotke su prelepe, nastavite sa saradnjom obavezno <3

    ОдговориИзбриши