уторак, 4. август 2015.

Favoriti jula 2015


Zdravo drage moje,

Stigosmo i do julskih favorita.Mesec mi je bio ispunjen raznim dešavanjima i lepo je prošao.




Kada imam obaveze, ne stižem da svaki čas menjam boju laka na noktima.Za takve dane mi je potrebna dugotrajnija formula i brzo sušenje.Eveline miniMAX quick dry & long lasting lakovi za nokte su bili pravi izbor.Imam samo dve nijanse koje sam naizmenično lakirala.935 nijansu (nežno roze, sa primesama ljubičaste) sam potrošila i njega sam lakirala najviše, dok mi se 937 nijansa više dopada jer je idealna žuta boja i prelep je na noktima.Medjutim, nežno roze boja mi se više uklapala u autfite koje sam nosila.Uskoro ću vam napisati recenziju ovih lakova, a najpre ću kupiti još par nijansi koje mi se dopadaju.




Moja kosa je sklona krzanju krajeva i uvek joj je potrebna dobra nega da bi dostigla odredjenu dužinu,  a da pritom ostane zdrava.Krajem maja mi je počelo pojačano opadanje kose.Promenila sam kompletnu negu da bih rešila taj problem.Koristila sam Afroditin Šampon sa belim lukom i on mi je isušivao kosu pa mi je bilo potrebno nešto što će joj vratiti hidrataciju i oporaviti je.Kupila sam ovaj Syoss intensive repair treatment i nisam pogrešila.Koristila sam ga od kraja juna i čitavog jula, možda nisam tri do četiri  pranja jer sam pravila pauzu.Prezadovoljna sam učinkom.Kosa mi je mekša, zdravija i krzanje krajeva se smanjilo na minimum.Pakovanje ima 200 ml i još ga nisam potrošila.Definitivno favorit meseca.



BB kreme koristim tokom čitave godine i do sada sam probala Garnierovu i Niveinu.Medjutim, čula sam pohvale o Evelinovoj BB kremi i morala sam da je kupim.Koristim je već par nedelja i bila mi je korisna za vreme ovih vrućina.Detaljna recenzija će biti na blogu uskoro.

Moram priznati da ovog meseca i nemam puno favorita, ali sam želela da podelim sa vama one vredne pažnje.Koji su vaši favoriti za jul? Da li ste koristile neke od ovih proizvoda? Ljubim vas <3

2 коментара:

  1. Ah i moja kosa je uništena sa krajeva što sprečava njen brži rast... sigurno cu isprobati ovo. Imam ovaj lak u žutoj nijansi... prelepa boja!!! Odličan post

    svetjednedevojke.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam stvarno zadovoljna jer mi se krzanje krajeva smanjilo za nekih 50% sigurno.Da, lak je prelepe zute boje :)

      Избриши