среда, 15. јул 2015.

Favoriti juna 2015




Znam da kasnim sa favoritima jer je polovina jula, ali sam ipak morala da ih objavim.Da ne gnjavim opet o tome kako vreme brzo prolazi...Ali leto je tuuuu.. A ja ga obožavam :)


Hajlajteri su totalno poželjni ovog leta, a ja ne prestajem da koristim Essence Cinderella 01 Glass
Slipper hajlajter.Mnogo mi se dopada. Svilenkaste je teksture, pigmentacija mu je odlična.Vrlo lako možete preterati kada ga nanosite, zato je bolje uzimati manje proizvoda, pa dodati tek kada izblendate prvi sloj.Boja je vrlo nežna lavanda, čak vuče i na roze, ima dosta sedefa u sebi.Traje bukvalno ceo dan na licu, ne kruni se i ne spada.Volim svežinu koju moje lice dobije uz pomoć njega.Koštao je 450 dinara u Lilly-ju.Mislim da ga vredi potražiti ukoliko se nije rasprodao u svakoj drogeriji.


Volim kada mi je lice mat, jer moja T zona ume da se prosija posle par sati, pogotovo leti.Avon Luxe puder u kamenu koristim svakodnevno i već sam pisala recenziju o njemu ovde. Medjutim, malo mi je glomazan da bih ga nosila u torbi, pa sam sa sobom počela da nosim Avon Color Trend oil control pressed powder u nijansi light.Odlično mi posluži kada mi treba hitno matiranje.Spužvica koja se dobija uz njega mi takodje odlično služi pa ne moram da nosim četku za puder.Color trend pudere koristim godinama i uvek su mi odgovarali.Mislim da su za svoju cenu od oko 300 dinara odlični.



Eveline kozmetika polako postaje moj favorit.Razgledajući njihovu ponudu u jednoj parfimeriji, za oko mi je zapao tečni korektor i iluminator u jednom.Neću vam ništa više otkrivati o njemu, sem da je najbolji korektor koji sam do sada probala.Detaljna recenzija će biti na blogu do kraja nedelje.Platila sam ga oko 330 dinara.


Golden Rose Rich Color u nijansi 44 je bio na mojim noktima veooma često tokom proteklog meseca.Malo je reći da volim mint zelenu boju.Kod ovih lakova mi se dopada velika četkica, brzo sušenje (par minuta), dobra pigmentacija (1-2 sloja) i dugotrajnost (4-5 dana).Previše savršeno zvuči da bi bilo istinito, ali tako je.Cena je samo 100-120 dinara.


Koji su vaši favoriti juna? Da li ste koristile neke od ovih proizvoda i kakva su vaša iskustva? <3

Нема коментара:

Постави коментар