уторак, 16. јун 2015.

Instagram post # 01




Prvi insta post je tu :) Pošto Instagram nemaju svi moji čitatelji, želela sam da na blogu objavim jedan post sa par omiljenih sličica koje sam objavila na @jelenin_kutak


Ružeee, tako nežne i mirišljave.Ulepšale su mi jedno jutro dok sam pila kafu i ćaskala sa mamom.


Ugrabila sam jedan Essence Cinderella hajlajter i bila sam očarana njegovom lepotom.Kolekcija šminke koja nosi naziv moje omiljene bajke, to vam sve govori.


Nisam zaludjena selfijima, ali kada ih pravim, od pedeset ostavim samo dve-tri slike.Pretpostavljam da nisam jedina :)


King sladolediiiii, obožavam ih.Jednu pauzu na poslu sam iskoristila da uživam u ukusu Kinga sa bademom.


Nove patikice kupljene u Metro obući.Imaju jako veliki izbor boja i dezena, ali sam se ja odlučila za cvetne.



Nove patike se sunčaju. Par dana sam ih samo gledala, prosto obožavam cvetiće ;)



Golden rose rich color lak koji mi se mnogo dopada.Samo sam gledala svoje noktiće kada sam ga nalakirala.


Balea kremica od 30ml, preeedivnog mirisa.Jela sam maline i dosetila se da ih slikam zajedno sa njom.



Ispijanje kapućina sa drugaricom je uvek dobra ideja.Posle obilazaka butika, predah nam je bio neophodan.

Da li i vi volite da slikate kozmetiku, hranu, prirodu?Ljubim vas <3

Нема коментара:

Постави коментар