четвртак, 19. фебруар 2015.

Nega kose


 Pozdrav čitatelji,


Ovaj post je namenjen nezi kose.Napokon sam zadovoljna svojom kosom, njenim zdravim izgledom, sjajem i jačinom.Podeliću sa vama koje proizvode koristim i njihovu približnu cenu.



Već dve godine kosu perem sa Orzene beer šamponom.On mi najviše odgovara, a probala sam mnogo šampona za kosu.Jedna boca traje po mesec i po, pa čak i dva, jer lepo peni i dovoljna je mala količina da uradi svoj posao.Miriše prelepo, a kosa kada se osuši ima volumen, glatka je i sjajna.Košta oko 250-300 dinara, što se definitivno isplati.



Balzame za kosu poprilično često menjam, volim da isprobavam nove, još nisam pronašla idealan.Trenutno koristim Nivea long repair balzam za kosu.Lepo omekšava kosu, ima lep miris, koristim ga mesec dana i za sada mi odgovara.Platila sam ga oko 170 dinara, na akciji.


Jednom nedeljno napravim masku za kosu, primenjujem je već dobra 3 meseca, meni odgovara.Pronašla sam je na internetu.Sve što koristim je kašičica meda (ili šećera) koja se rastopi u kašičici mleka, a zatim se doda 20g kvasca (svežeg) i ostavi se dvadesetak minuta, da nadodje kvasac.Zatim stavim jedno jaje i sjedinim smesu, to stavim na vlažnu kosu i umotam je u običnu kesu, pa u peškir.Držim je sat, sat i po i onda operem kosu.Maska se primenjuje 10-15 nedelja i onda se pauzira bar mesec dana.Kad operem kosu, oseća se miris kvasca, ali kada se kosa osuši, miris nestane.

I na kraju, proizvod koji godinama koristim je Avonov serum za suve krajeve.Ovo čudo obožavam.Dovoljne su 2-3 kapi da kosa sija,Ako se nekad ispeglam, stavim ga na kraju i kosa izgleda divno.O mirisu da ne govorim, oduševljena sam.Košta oko 400 dinara, a traje mesecima.


Na kraju, moram da napomenem da je za zdravlje kose bitno da je ne tretirate agresivnim sredstvima (farbe, blanš).Ukoliko ipak to želite, onda vam je potrebna i bolje nega.Meni je kosa prirodna i samim tim manje zahtevna.Takodje, ne tretirajte je često presom za kosu, figarom, feniranjem.Ja presu koristim jednom do dva puta mesečno, nekad izdržim pa se ne ispeglam i po mesec dana.Fen koristim u hitnim situacijama samo, uglavnom mi se kosa sama osuši.Nadam se da vam se dopao ovaj post, ljubim vas.

Нема коментара:

Постави коментар